Blog

Party Planners Weddings & Events Agency / Porady  / Wedding Planner – czy ja go potrzebuję?

Wedding Planner – czy ja go potrzebuję?

Czy Ty też zastanawiasz się kto to właściwie jest Wedding Planner?

W Polsce jeszcze niestety małe grono korzysta z usług „asystentki ślubnej „. Większość przyszłych par uważa Wedding Plannera za zbędny wydatek, przekonując siebie samych, że zorganizowanie przyjęcia weselnego nie jest wcale takie trudne jak wszystkim się wydaje… Ale czy w rzeczywistość jest również taka kolorowa?

 

Kim jest Wedding Planner?

Wedding Planner to „prywatna asystentka „, zatrudniona przez Parę Młodą do zorganizowania Wesela oraz ślubu według wytycznych przyszłych małżonków.

Jaki jest zakres obowiązków Wedding Planner ‚a ?

Zakres obowiązków zależy od potrzeb Pary Młodej.

Konsultant może zorganizować przyjęcie od A-Z tak zwana  organizacja pełna, która obejmuję:

  • znalezienie miejsca na uroczystość
  • znalezienie podwykonawców
  • doró menu weselnego
  • doradzamy w wyborze motywu przewodniego oraz kolorystyki dekoracje
  • tort
  • atrakcje

Najczęściej na tego typu usługę decydują się ludzie zapracowani, którzy nie mają czasu na organizację lub mieszkający za granicą.

Organizacja częściowa:

Para młoda zgłasza się do konsultanta ślubnego tylko z konkretną rzeczą, z którą nie może sobie dać rady np: znalezienie odpowiedniego fotogrfa czy Dj’a

Koordynacja dnia zaślubin:

Konsultant ślubny obecny jest podczas uroczystości, aby zadbać o prawidłowy przebieg uroczystości. Dzięki temu Para Młoda może się zrelaksować i cieszyć dniem wraz z rodziną. Wszystkie nieprawidłowości, opóźnienia czy inne losowe przypadki spadają na głowę Wedding Plannera.

Jakie korzyści płyną z współpracy z Wedding Planner’ em ?

  • Wedding Planner doradzi Tobie we wszystkich nurtujących Cię problemach, które pojawiają się na różnych etapach przygotowań
  • Nie musisz martwić się o podwykonawców, których poleca Wedding Planner – są oni profesjonalistami co pozwala na poczucie bezpieczeństwa, a nie zamartwianie się czy nasz fotograf czy inny podwykonawca pojawi się na weselu. Podwykonawców dostosujemy pod Twoje gusta i finanse.
  • Wedding Planner jest odpowiedzialny za Twoje umowy, a co za tym idzie są one skrupulatnie czytane. Nie pozwolimy abyś podpisał umowy, która jest niekorzystna dla Ciebie. Czujesz się bezpieczni, że nie zostaniesz oszukany
  • Oszczędzasz czas i pieniądze – to my negocjujemy najkorzystniejsze umowy dla Ciebie i wykonujemy setki telefonów. Powiadamiamy podwykonawców o przebiegu uroczystości, wpłacamy zaliczki w Twoim imieniu, wysyłamy zaproszenia czy Tworzymy listę prezentów. Dbamy o Twoich gości – przywozimy ich na miejsce ślubu czy pomagamy w zakwaterowaniu w hotelu
  • Walczymy dla Ciebie o RABATY!

Jak znajleżć dobrego Wedding Plannera?

  • Konsultant musi być osobą bezstronna, szanującą Twoje potrzeby i gusta. Nie powinien być równocześnie podwykonawcą. Jak stare powiedzenie mówi:

„Jak ktoś jest od wszystkiego to jest od niczego”

  • Popytaj znajomych czy nie współpracowali z jakimś Wedding Plannerem. Jeżeli byli zadowoleni z jego usług jest to najlepszą reklamą
  • PAMIĘTAJ – na rynku jest wielu pseudo Wedding Plannerów, którzy nie mają ani dyplomu ani doświadczenia. Dlatego zawsze pytaj o dokument świadczący o umiejętnościach.

Może zamiast przeszukiwania forów ślubnych w poszukiwaniu „dobrych rad ” zastanów się czy nie prościej będzie zatrudnić swoją własną konsultantkę, która posiada doświadczenie, a nie jest przypadkową osobą udzielającą porad w internecie.

PAMIĘTAJ, że profesjonalista to podstawa. Kiedy zachorujesz udajesz się po poradę do lekarza, a nie szukasz pomocy w internecie. Nigdy nie wiesz na kogo trafisz 😉

Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat współpracy z Wedding Plannerem lub zapisać się na konsultację ( do końca marca mamy przewidziane rabaty )

Zapraszamy do kontaktu 

2 komentarze
  • DJ z Poznania
    14 czerwca 2017 at 14:46

    Ciekawy i pomocny artykuł, wesela plenerowe są świetne, pozdrawiam 😉

Post a Comment