Właścicielem sklepu internetowego jest PARTY PLANNERS  www.partyplanners.pl Party Planners ul. Folwarczna 68, 62-081 Przeźmierowo.

Sklep internetowy pod nazwą Party Planners www.partyplanners.pl prowadzi sprzedaż kwiatów, upominków, dekoracji imprezowych, balonów, organizacji przyjęć oraz usług.

Dokonując zakupów na stronie internetowej www.partyplanners.pl zostaje zawarta umowa handlowa pomiędzy firmą Party Planners, a kupującym . Kupujący akceptuje regulamin firmy Party Planners.

Firma Party Planners zapewnia ochronę wszystkich danych oraz bezpieczne połączenie na stronie internetowej wykorzystując zabezpieczenia SSL.

Dane osobowe podawane są przez klienta dobrowolnie i są wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane osobowe klientów nie są przekazywane innym podmiotom w celach marketingowych.

Wszystkie treści, zdjęcia, znaki towarowe zawarte na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, podlegają ochronie praw autorskich i pokrewnych.

Zdjęcia na stronie internetowej są podglądowe, dlatego kolory mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach. Różnice te wynikają z różnych ustawień kolorystycznych monitorów.

Ceny prezentowanych produktów w sklepie internetowym www.partyplanners.pl zawierają podatek VAT. Do ceny całkowitej należy doliczyć koszt przesyłki lub dostawy.

Niektóre kwiaty mogą posiadać kolce przy łodygach, bądź mogą wywoływać uczulenie

W przypadku niedostępności produktu zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia niedostępnego produktu, produktem podobnym lub o tej samej wartości oraz jakości.

Party Planners gwarantuje świeżość kwiatów żywych do 3 dni od dnia doręczenia pod warunkiem odpowiedniego dbania o kwiaty żywe i według zaleceń. Flowerboxy sprzedawane są na wielkość pudełek nie ilości kwiatów, dlatego ilość kwiatów w pudełku może się różnić ( nie podlega reklamacji ). Nie dotyczy bukietów.

Świeżość wiecznych kwiatów gwarantujemy do 365 dni od dnia doręczenia pod warunkiem odpowiedniego dbania i według zaleceń. Wieczne kwiaty w flowerbox sprzedawane są w postaci główek, rożki kwiatowe sprzedawane są z łodygą. Kwiaty wieczne ZABRONIONE: przechowywanie w wilgotnym miejscu, podlewanie (nie stosowanie się do dbanie o kwiaty, nie podlega reklamacji ). Kwiaty wieczne mogą zmieniać kolor po upływie czasu nawet na kolor biały.

Dekoracje papierowe sprzedawane są w firmowych opakowaniach.

Balony z helem dostarczane są jako zamówienie indywidualne.

Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol i/lub wyroby tytoniowe, oświadcza, że jest pełnoletni oraz zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej. Złożenie zamówienia na prezent z alkoholem jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych.

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym na stronie www.partyplanners.pl złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Zamówienia przyjmujemy 7 dni w tygodniu 24 h na dobę. Realizacja zamówień odbywa się w godzinach pracy firmy. W przypadku kwiatów dostawa ustalana jest indywidualnie.

Podczas składania zamówień wymagane jest podanie niezbędnych danych w celu realizacji zamówienia: Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, nr telefonu, email

Zamówienie może zostać zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie ( dotyczy żywych kwiatów, wiecznych kwiatów oraz zamówień spersonalizowanych ). Wysyłka za pobraniem możliwa jest przy zamówieniu dekoracji papierowych.

W przypadku nie otrzymania wpłaty zaraz po dokonaniu zamówienia, realizacja zamówienia może spowodować jego opóźnienie.

Projekty indywidualne muszą zostać zaakceptowane do 5 dni, brak akceptacji projektu nie zwalnia kupującego z zawartej umowy i jest on zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zawarcia umowy. Projekty wysyłamy na adres mailowy podany podczas zamówienia.

Kupujący ma prawo do rezygnacji z zamówienia do 30 min od zakończenia zamówienia bez podania przyczyn oraz ponoszenia kosztów realizacji kontaktując się z siedzibą firmy telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.

Płatności dokonywane są za pomocą przelewu bankowego, płatności online lub przy odbiorze. Płatność przy odbiorze nie dotyczy zamówień na kwiaty żywe. 

Płatności przelewem przekazywane są na numer konta: PL 96 2490 0005 0000 4000 1286 4199 SWIFT CODE: ALBPPLPW TYTUŁ: numer zamówienia

Płacąc kartą wymagane jest podanie danych płatniczych.

W celu uzyskania faktury VAT prosimy o podanie danych do faktury podczas zamówienia w uwagach do zamówienia.

Wszystkie zamówienia realizujemy z gwarancją dostawy do 24 h, wyjątek stanowią informacje zawarte w opisie produktu o dłuższym czasie realizacji. W przypadku zamówienia kilku produktów termin zamówienia odpowiada terminowi realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji. Na polecenie klienta firma Party Planners może wysłać przesyłkę w dwóch terminach pod warunkiem dokonania dodatkowej opłaty za przesyłkę oraz informując firmę o przesyłce 2 etapowej mailowo bądź telefonicznie podając numer zamówienia.

Kwiaty żywe dostarczane są na terenie Poznania oraz okolic za pośrednictwem naszego dostawcy ( kwiatów żywych nie wysyłamy ). Kwiaty wieczne, dekoracje, wysyłane są za pośrednictwem poczty polskiej lub In post. Koszt dostawy znajduje się w informacjach o kosztach dostawy.

Firma Party Planners nie odpowiada za nie doręczenie przesyłki z winy klienta. W przypadku braku kontaktu z odbiorcą, nastąpi ponowna próba doręczenia w następnym dniu roboczym, następnie paczka zostanie zwrócona do siedziby firmy. W przypadku kwiatów żywych nie udane doręczenie z winy zamawiającego spowoduje wstrzymanie zamówienia. W przypadku ponownej opłaty za usługę dostarczenia kwiatów pod wskazany adres nastąpi kolejna próba dostarczenia. Jeżeli kwiaty nie zostaną dostarczone z winy klienta, zamówienie nie podlega reklamacji oraz zwrotu poniesionych kosztów przez zamawiającego. Zamówienie uznaje się jako zrealizowane.

Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po dokonaniu płatności, zmiany w zamówieniu można dokonać telefonicznie do 2 godzin od momentu złożenia zamówienia – telefonicznie lub mailowo ( proszę pamiętać o podanie nr. zamówienia) lub maksymalnie do godz:11:00 dnia następnego ( dotyczy wysyłki dekoracji papierowych ) oraz maksymalnie do 48 h przed datą realizacji ( w szczególności dotyczy zamówień kwiatów). Zmiany w zamówieniach nie dotyczą produktów spersonalizowanych po akceptacji i zatwierdzeniu projektu.

Firma Party Planners nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia dostawy spowodowane błędem klienta: brak płatności, błędne dane, brak odbiorcy pod wskazanym adresem, odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę.

Kurier nie ma obowiązku powiadomienia telefonicznego o dostawie. Kurier podejmie tylko jedną próbę doręczenia przesyłki w ciągu dnia. Odbiorca może odebrać przesyłkę tego samego dnia w punkcie odbioru pod wskazanym adresem w awizo.

Dostawy przez kuriera dostarczane są w godzinach pracy firmy kurierskiej. Dostawy na terenie Poznania i okolic kwiatów dostarczane są od poniedziałku do piątku w godz: 10:00 – 18:00, inne godzina dostawy do ustalenia indywidualnie.

Przesyłki nie odebrane, które zwracane są do siedziby firmy są przetrzymywane w magazynie przez 30 dni. W tym czasie istnieje możliwość ponownej wysyłki po dokonaniu opłaty za dostawę lub odbiór osobisty w siedzibie firmy. Po 30 dniach od przekazania zwrotu paczki przez kuriera do siedziby firmy zostają one poddane utylizacji, a umowa sprzedaży otrzymuje status zrealizowanej.

Zamówienia mogą być składane bezpośrednio przez sklep internetowy www.partyplanners.pl, mailowo pod adresem: biuro@partyplanners.pl, jak równie telefonicznie pod numerem telefonu: +48 796 702 911 W przypadku nie możności wykonania zamówienia złożonego na stronie www.partyplanners.pl wszystkie poniesione koszta zostaną zwrócone na konto do 7 dni roboczych.

Przesyłki powyżej 250 zł wysyłamy GRATIS ( dotyczy zamówień opłaconych z góry )

Koszt wysyłki kurier poczta polska 1-2 dni robocze cena 20,00 zł

Koszt wysyłki paczkomaty 1-3 dni roboczych cena 25,00 zł

Koszt wysyłki za pobraniem cena 30,00 zł

  1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. W Sklepie dostępne są następujące usługi elektroniczne: Konto, Formularz zamówienia, Newsletter (otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej).
  2. Założenie Konta (nie) jest konieczne do dokonania zamówienia w Sklepie.
  3. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza rejestracji, kliknięciu przycisku „Załóż konto” oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie linku potwierdzającego, przesłanego automatycznie na podany adres poczty elektronicznej.
  4. Usługa elektroniczna „Konto” świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Kupujący ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Formularz zamówienia – korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym.
  6. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków: po wypełnieniu Formularza zamówienia i po kliknięciu na stronie Sklepu przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego równoznacznego.
  7. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usług elektronicznych. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub na adres poczty elektronicznej. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  8. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  9. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również drogą elektroniczną na rzecz Kupującego usługę, polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o produktach, usługach, aktualnych promocjach. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając przycisk służący do rezygnacji, widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera, lub przesyłając takie żądanie na adres Sprzedawcy.
  10. Usługi świadczone są nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Kupującego.
  1. Złożenie zamówienia możliwe jest poprzez utworzenie konta w Sklepie albo bez konieczności założenia konta w Sklepie. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta w Sklepie.
  2. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz utworzonego przez siebie hasła.
  3. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
  4. Rejestracji należy dokonać, wypełniając Formularz rejestracyjny, w którym należy podać informacje niezbędne do założenia Konta i realizacji zamówienia. Informacje niezbędne są wyraźnie oznaczone w Formularzu rejestracyjnym.
  5. Z chwilą przesłania Formularza rejestracyjnego między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
  6. W celu rozwiązania umowy o utrzymanie Konta wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy. W sytuacji gdy Sprzedawca jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego przez Sklep internetowy, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
  7. Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta wśród informacji dostępnych na Koncie treści o charakterze bezprawnym.
  8. W celu zapewnienia Kupującemu i przekazywanym danym bezpieczeństwa podczas korzystania ze Sklepu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  9. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący informuje Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
  2. Kupujący może złożyć zamówienie jako niezarejestrowany lub jako zarejestrowany użytkownik, przy czym zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto na etapie składania zamówienia lub niezależnie od składania zamówienia.
  3. W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, adres e-mail, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
  4. Klient składa zamówienie poprzez dodanie produktu do koszyka.
  5. Po dodaniu produktów do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.
  6. Po przejściu do opłacania Klient zostaje przekierowany do ekranu logowania lub Rejestracji, chyba że Klient jest już zalogowany.
  7. Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie zamówienia brutto Klient składa zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.
  8. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
  9. Poprawne wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z wyświetlonym podsumowaniem zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu Tpay lub PayPal system płatności online również wysyła informację o numerze zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące zamówienia w Sklepie oraz zakupiony za pośrednictwem Sklepu produkt elektroniczny.
  10. Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
  11. W związku z tym, że za pośrednictwem Sklepu internetowego można dokonać zamówienia produktów elektronicznych między Kupującym a Sprzedającym zostaje zawarta umowa o dostarczenie treści cyfrowych – dotyczy zamówienia produktów elektronicznych, w tym także kursów online.
  12. Z chwilą skutecznego dokonania płatności między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa o dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Użytkownika Produktu elektronicznego. Następnie Użytkownikowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu.
  1. Produkt elektroniczny stanowi treść cyfrową w rozumieniu art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca dostarcza Kupującemu treść cyfrową w postaci nabytego przez Kupującego produktu.
  3. Zakupiony przez Kupującego produkt jest dostępny do ściągnięcia bezpośrednio ze strony zakupu. Istnieje również możliwość, że wysłana zostanie wiadomość e-mail do Kupującego z aktywnym linkiem, pod którym można uzyskać dostęp do zakupionego produktu.
  4. Z chwilą wysłania wiadomości, o której mowa w punkcie powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
  5. Jeśli w opisie produktu na stronie Sklepu wskazano inny termin dostawy produktu, obowiązują zasady wskazane w opisie oferty.
  6. Sprzedawca nie świadczy na rzecz Użytkownika jakiejkolwiek dodatkowej pomocy przy korzystaniu z produktu elektronicznego.
  7. Zabrania się Kupującemu udostępniać innym podmiotom produkt elektroniczny lub dane do swojego Konta.
  8. Zakupiony produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
  9. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
  1. Konsultacje online stanowią usługę w rozumieniu art. 38 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. W ramach umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca dostarcza Użytkownikowi usługę w postaci zakupionych konsultacji online.
  3. Zakupiona przez Użytkownika konsultacja online odbędzie się zgodnie z terminem określonym przez Strony umowy.
  4. Konsument, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku zakupu produktu uwzględniającego konsultacje online konsultacje zostaną przeprowadzone po uprzednim uzgodnieniu terminu z Klientem lub zgodnie z harmonogramem zapisów umieszczonym na stronie Sprzedawcy i udostępnionym Kupującemu.
  1. Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji.
  2. Kupujący ma prawo korzystać z zakupionych produktów tylko na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Zabrania się Kupującemu udostępniać produkty lub dane do swojego konta innym podmiotom.
  4. Zakupiony produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
  5. Licencja udzielona Kupującemu nie obejmuje prawa do:
  • trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu lub jego fragmentów w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
  • wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości produktu,
  • odpłatnego rozpowszechniania produktu lub jego fragmentów jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
  • nieodpłatnego rozpowszechniania produktu lub jego fragmentów jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
  1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia w Sklepie.
  2. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu i udostępniane Kupującemu podczas składania zamówienia. Są to:
  • Kartą płatniczą lub przelewem za pomocą elektronicznego systemu płatności
  • zwykłym przelewem na podstawie faktury VAT z terminem płatności 14 dni w przypadku zamówień składanych poprzez e-mail
  1. Po kliknięciu przycisku finalizującego „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Kupujący będzie miał możliwość wyboru formy płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za zamówienie.
  2. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu przycisku finalizującego zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z instrukcją dokonania płatności.
  3. Wskazane w Sklepie ceny są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatek VAT.
  4. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest do wiadomości e-mail.
  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika, realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sprzedającego.
  4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci Internet.
  5. Informuję, że jako Sprzedawca nigdy nie zwracam się do Klienta z prośbą o udostępnienie mi hasła w jakiejkolwiek formie.

Kupujący ma prawo do reklamacji. Kwiaty świeże oraz wieczne do 24 h od otrzymania przesyłki wysyłając maila na adres biuro@partyplanners.pl.

W przypadku kwiatów żywych należy do 3 h od momentu otrzymania przesyłki, przesłać zdjęcie kwiatów na adres mailowy biuro@partyplanners.pl w innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona. Jeżeli z klienta winy czas odbioru opóźnił się, reklamacja rozpatrywana jest od dnia pierwszej próby doręczenia kwiatów przez kuriera. Przy roszczeniach finansowych 100% klient zobowiązany jest do zwrotu pudełko na adres firmy, w innym przypadku zwrócony zostanie tylko koszt kwiatów.

Dekoracje papierowe do 14 dni od otrzymania przesyłki

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy dostawcy lub kurierze. Odbiór przesyłki równoznaczny jest z przyjęciem towaru w 100% sprawnego ( dotyczy kwiatów żywych )

W przypadku reklamacji niezbędny jest protokół reklamacyjny wypisany i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę jak również odbiorcę przesyłki. W przypadku braku formularza reklamacja nie będzie rozpatrywana.

Odstąpienie od umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, możliwe jest wyłącznie w przypadku kwiatów sztucznych oraz dekoracji papierowych. FORMULARZ ZWROTU oraz paragon. Klient ma czas 14 dni na zwrot towaru do firmy, po przekroczeniu terminu towar nie podlega zwrotowi, a zamówienie uznaje się jako zrealizowane.Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, nie posiadać oznak użytkowania oraz musi być kompletny – w przypadku nie spełnienia wyżej wymienionych kryteriów towar nie podlega zwrotowi. Reklamacji nie podlega: Balony z helem oraz zamówienia spersonalizowane.

Reklamacji podlega: nieświeże kwiaty, błędne zamówienie, zniszczone zamówienie, brak doręczenia zamówienia.

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega: produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według ustaleń z Klientem lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Klient nie ma więc prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w przypadku zakupu towaru na specjalne życzenie lub spersonalizowanego.

Firma Party Planners ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od otrzymania towaru zwrotnego wraz z niezbędną dokumentacją, o której mowa w regulaminie.

Kupujący wysyła wadliwy towar na swój koszt na adres siedziby firmy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony kupującemu po okazaniu potwierdzenia kosztów przesyłki ( paragon ).

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY

  1. Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu produktu wolnego od wad.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  3. W przypadku kiedy Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w niniejszym Regulaminie jako załącznik. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno za pośrednictwem poczty tradycyjnej, jak i poczty elektronicznej, przy czym preferowana jest forma elektroniczna.
  5. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
  6. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny, podany przez Klienta w reklamacji, w terminie do 14 dni.
  7. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  8. Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  9. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  10. Więcej informacji na temat praw Kupującego można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
  11. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Jeśli w toku zakupu Produktu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  2. W sytuacji gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy na warunkach wskazanych poniżej.
  3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego jako załącznik do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z formularza jest jednak tylko zaleceniem, a jego niewykorzystanie w procesie odstąpienia od umowy nie stanowi o nieważności odstąpienia.
  5. Celem zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym na stronie www.partyplanners.pl złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.10.2018. Firma Party Planners zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: #e6b1b3;}.cata-page-title, .cata-page-title .page-header-wrap {min-height: 250px; }.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-page-title .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(https://partyplanners.pl/wp-content/uploads/revslider/home20-slider_33.jpg); }