1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma PARTY PLANNERS – www.partyplanners.pl Party Planners ul. Chojnicka 51, 60-480 Poznań
  2. Sklep internetowy pod nazwą Party Planners www.partyplanners.pl prowadzi sprzedaż kwiatów, upominków, dekoracji imprezowych, balonów organizacji przyjęć oraz usług.
  3. Dokonując zakupów na stronie internetowej www.partyplanners.pl zostaje zawarta umowa handlowa pomiędzy firmą Party Planners, a kupującym . Kupujący akceptuje regulamin firmy Party Planners.
  4. Firma Party Planners zapewnia ochronę wszystkich danych oraz bezpieczne połączenie na stronie internetowej wykorzystując zabezpieczenia SSL.
  5. Dane osobowe podawane są przez klienta dobrowolnie i są wykorzystywane tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane osobowe klientów nie są przekazywane innym podmiotom w celach marketingowych.
  6. Wszystkie treści, zdjęcia, znaki towarowe zawarte na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, podlegają ochronie praw autorskich i pokrewnych.
  7. Zdjęcia na stronie internetowej są podglądowe, dlatego kolory mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach. Różnice te wynikają z różnych ustawień kolorystycznych monitorów.
  8. Ceny prezentowanych produktów w sklepie internetowym www.partyplanners.pl zawierają podatek VAT. Do ceny całkowitej należy doliczyć koszt przesyłki lub dostawy.
  9. Niektóre kwiaty mogą posiadać kolce przy łodygach, bądź mogą wywoływać uczulenie
  10. W przypadku niedostępności produktu zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia niedostępnego produktu, produktem podobnym lub o tej samej wartości oraz jakości.
  11. Party Planners gwarantuje świeżość kwiatów żywych do 3 dni od dnia doręczenia pod warunkiem odpowiedniego dbania o kwiaty żywe i według zaleceń. Flowerboxy sprzedawane są na wielkość pudełek nie ilości kwiatów, dlatego ilość kwiatów w pudełku może się różnić ( nie podlega reklamacji ). Nie dotyczy bukietów.
  12. Świeżość wiecznych kwiatów gwarantujemy do 365 dni od dnia doręczenia pod warunkiem odpowiedniego dbania i według zaleceń. Wieczne kwiaty w flowerbox sprzedawane są w postaci główek, rożki kwiatowe sprzedawane są z łodygą. Kwiaty wieczne ZABRONIONE: przechowywanie w wilgotnym miejscu, podlewanie (nie stosowanie się do dbanie o kwiaty, nie podlega reklamacji ). Kwiaty wieczne mogą zmieniać kolor po upływie czasu nawet na kolor biały.
  13. Dekoracje papierowe sprzedawane są w firmowych opakowaniach.
  14. Balony z helem dostarczane są jako zamówienie indywidualne.
  15. Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol i/lub wyroby tytoniowe, oświadcza, że jest pełnoletni oraz zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej. Złożenie zamówienia na prezent z alkoholem jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych.
  16. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym na stronie www.partyplanners.pl złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  1. Zamówienia przyjmujemy 7 dni w tygodniu 24 h na dobę. Realizacja zamówień odbywa się w godzinach pracy firmy. W przypadku kwiatów dostawa ustalana jest indywidualnie.
  2. Podczas składania zamówień wymagane jest podanie niezbędnych danych w celu realizacji zamówienia: Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, nr telefonu, email
  3. Zamówienie może zostać zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie ( dotyczy żywych kwiatów, wiecznych kwiatów oraz zamówień spersonalizowanych ). Wysyłka za pobraniem możliwa jest przy zamówieniu dekoracji papierowych.
  4. W przypadku nie otrzymania wpłaty zaraz po dokonaniu zamówienia, realizacja zamówienia może spowodować jego opóźnienie.
  5. Projekty indywidualne muszą zostać zaakceptowane do 5 dni, brak akceptacji projektu nie zwalnia kupującego z zawartej umowy i jest on zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zawarcia umowy. Projekty wysyłamy na adres mailowy podany podczas zamówienia.
  6. Kupujący ma prawo do rezygnacji z zamówienia do 30 min od zakończenia zamówienia bez podania przyczyn oraz ponoszenia kosztów realizacji kontaktując się z siedzibą firmy telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.
  7. Płatności dokonywane są za pomocą przelewu bankowego, płatności online lub przy odbiorze. Płatność przy odbiorze nie dotyczy zamówień na kwiaty żywe, wyjątek stanowi odbiór osobisty w siedzibie firmy Party Planners – Kwiaciarnia Blossom ul. Chojnicka 51, 60-480 Poznań.
  8. Płatności przelewem przekazywane są na numer konta: PL 72 2490 0005 0000 4530 2041 5346 SWIFT CODE: ALBPPLPW TYTUŁ: numer zamówienia
  9. Płacąc kartą wymagane jest podanie danych płatniczych.
  10. W celu uzyskania faktury VAT prosimy o podanie danych do faktury podczas zamówienia w uwagach do zamówienia.
  1. Wszystkie zamówienia realizujemy z gwarancją dostawy do 24 h, wyjątek stanowią informacje zawarte w opisie produktu o dłuższym czasie realizacji. W przypadku zamówienia kilku produktów termin zamówienia odpowiada terminowi realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji. Na polecenie klienta firma Party Planners może wysłać przesyłkę w dwóch terminach pod warunkiem dokonania dodatkowej opłaty za przesyłkę oraz informując firmę o przesyłce 2 etapowej mailowo bądź telefonicznie podając numer zamówienia.
  2. Kwiaty żywe dostarczane są na terenie Poznania oraz okolic za pośrednictwem naszego dostawcy ( kwiatów żywych nie wysyłamy ). Kwiaty wieczne, dekoracje, wysyłane są za pośrednictwem poczty polskiej lub In post. Koszt dostawy znajduje się w informacjach o kosztach dostawy.
  3. Firma Party Planners nie odpowiada za nie doręczenie przesyłki z winy klienta. W przypadku braku kontaktu z odbiorcą, nastąpi ponowna próba doręczenia w następnym dniu roboczym, następnie paczka zostanie zwrócona do siedziby firmy. W przypadku kwiatów żywych nie udane doręczenie z winy zamawiającego spowoduje wstrzymanie zamówienia. W przypadku ponownej opłaty za usługę dostarczenia kwiatów pod wskazany adres nastąpi kolejna próba dostarczenia. Jeżeli kwiaty nie zostaną dostarczone z winy klienta, zamówienie nie podlega reklamacji oraz zwrotu poniesionych kosztów przez zamawiającego. Zamówienie uznaje się jako zrealizowane.
  4. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po dokonaniu płatności, zmiany w zamówieniu można dokonać telefonicznie do 2 godzin od momentu złożenia zamówienia – telefonicznie lub mailowo ( proszę pamiętać o podanie nr. zamówienia) lub maksymalnie do godz:11:00 dnia następnego ( dotyczy wysyłki dekoracji papierowych ) oraz maksymalnie do 48 h przed datą realizacji ( w szczególności dotyczy zamówień kwiatów). Zmiany w zamówieniach nie dotyczą produktów spersonalizowanych po akceptacji i zatwierdzeniu projektu.
  5. Firma Party Planners nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia dostawy spowodowane błędem klienta: brak płatności, błędne dane, brak odbiorcy pod wskazanym adresem, odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę.
  6. Kurier nie ma obowiązku powiadomienia telefonicznego o dostawie. Kurier podejmie tylko jedną próbę doręczenia przesyłki w ciągu dnia. Odbiorca może odebrać przesyłkę tego samego dnia w punkcie odbioru pod wskazanym adresem w awizo.
  7. Dostawy przez kuriera dostarczane są w godzinach pracy firmy kurierskiej. Dostawy na terenie Poznania i okolic kwiatów dostarczane są od poniedziałku do piątku w godz: 10:00 – 18:00, inne godzina dostawy do ustalenia indywidualnie.
  8. Przesyłki nie odebrane, które zwracane są do siedziby firmy są przetrzymywane w magazynie przez 30 dni. W tym czasie istnieje możliwość ponownej wysyłki po dokonaniu opłaty za dostawę lub odbiór osobisty w siedzibie firmy. Po 30 dniach od przekazania zwrotu paczki przez kuriera do siedziby firmy zostają one poddane utylizacji, a umowa sprzedaży otrzymuje status zrealizowanej.
  9. Zamówienia mogą być składane bezpośrednio przez sklep internetowy www.partyplanners.pl, mailowo pod adresem: [email protected], [email protected] jak równie telefonicznie pod numerem telefonu: +48 796 702 911 lub osobiście w siedzibie firmy ul. Chojnicka 51, 60-480 Poznań ( Galeria Kiekrz )
  10. W przypadku nie możności wykonania zamówienia złożonego na stronie www.partyplanners.pl wszystkie poniesione koszta zostaną zwrócone na konto do 7 dni roboczych.
  1. Przesyłki powyżej 250 zł wysyłamy GRATIS ( dotyczy zamówień opłaconych z góry )
  2. Koszt wysyłki kurier poczta polska 1-2 dni robocze cena 15,00 zł
  3. Koszt wysyłki paczkomaty 1-3 dni roboczych cena 12,00 zł
  4. Koszt wysyłki za pobraniem cena 30,00 zł
  1. Kupujący ma prawo do reklamacji. Kwiaty świeże oraz wieczne do 24 h od otrzymania przesyłki wysyłając maila na adres [email protected]
  2. W przypadku kwiatów żywych należy do 3 h od momentu otrzymania przesyłki, przesłać zdjęcie kwiatów na adres mailowy [email protected] w innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona. Jeżeli z klienta winy czas odbioru opóźnił się, reklamacja rozpatrywana jest od dnia pierwszej próby doręczenia kwiatów przez kuriera. Przy roszczeniach finansowych 100% klient zobowiązany jest do zwrotu pudełko na adres firmy, w innym przypadku zwrócony zostanie tylko koszt kwiatów.
  3. Dekoracje papierowe do 14 dni od otrzymania przesyłki
  4. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy dostawcy lub kurierze. Odbiór przesyłki równoznaczny jest z przyjęciem towaru w 100% sprawnego ( dotyczy kwiatów żywych )
  5. W przypadku reklamacji niezbędny jest protokół reklamacyjny wypisany i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę jak również odbiorcę przesyłki. W przypadku braku formularza reklamacja nie będzie rozpatrywana.
  6. Odstąpienie od umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, możliwe jest wyłącznie w przypadku kwiatów sztucznych oraz dekoracji papierowych. FORMULARZ ZWROTU oraz paragon. Klient ma czas 14 dni na zwrot towaru do firmy, po przekroczeniu terminu towar nie podlega zwrotowi, a zamówienie uznaje się jako zrealizowane.Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany, nie posiadać oznak użytkowania oraz musi być kompletny – w przypadku nie spełnienia wyżej wymienionych kryteriów towar nie podlega zwrotowi. Reklamacji nie podlega: Balony z helem oraz zamówienia spersonalizowane.
  7. Reklamacji podlega: nieświeże kwiaty, błędne zamówienie, zniszczone zamówienie, brak doręczenia zamówienia.
  8. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega: produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według ustaleń z Klientem lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Klient nie ma więc prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w przypadku zakupu towaru na specjalne życzenie lub spersonalizowanego.
  9. Firma Party Planners ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od otrzymania towaru zwrotnego wraz z niezbędną dokumentacją, o której mowa w regulaminie.
  10. Kupujący wysyła wadliwy towar na swój koszt na adres siedziby firmy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt przesyłki zostanie zwrócony kupującemu po okazaniu potwierdzenia kosztów przesyłki ( paragon ).
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym na stronie www.partyplanners.pl złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.10.2018. Firma Party Planners zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
.cata-page-title, .page-header-wrap {background-color: #e6b1b3;}.cata-page-title, .cata-page-title .page-header-wrap {min-height: 250px; }.cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .title-subtitle *, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs, .cata-page-title .page-header-wrap .pagetitle-contents .cata-breadcrumbs *, .cata-page-title .cata-autofade-text .fading-texts-container { color:#FFFFFF !important; }.cata-page-title .page-header-wrap { background-image: url(http://demo.catanisthemes.com/onelove/sample/wp-content/uploads/2017/02/noimg-bg_1920x1080.jpg); }