8 wskazówek jak przespać noc przed ślubem

8 wskazówek jak przespać noc przed ślubem

8 wskazówek jak przespać noc przed ślubem

Bez owijania w bawełnę, która z was zanim położy się do łóżka nie pomyśli czy napewno wszystko zrobiła. Czy jej przygotowania idą w dobrym kierunku. Milion myśli na sekundę nie pozwala zasnąć wręcz przeciwnie. Nasz mózg aż paruje od ilości przetwarzanych informacji i jest jeszcze bardziej pobudzony, więc zamiast spać siadasz dalej i po raz tysięczny sprawdzasz listę obowiązków. Miesiąc przed ślubem brak snu może jeszcze nie być tak tragiczny w skutkach, ale długotrwałe zmęczenie może zakończyć się złym samopoczuciem, a nawet chorobą w dniu ślubu.Na samą  myśl o nieprzespanej  nocy przed ślubem powoduję, że włosy stają tobie dęba? Spokojnie mamy na to radę.Poznaj nasz sekret jak przespać noc przed ślubem. Stwórz swój hormonogram snu i trzymaj się go do samego wielkiego dnia!

Minimum miesiąc przed ślubem. stwórz swój unikalny hormonogram jak przespać noc przed ślubem. Dopasuj godziny snu do czasu swojej pracy lub innych obowiązków czy przyjemności. Codziennie kładź się spać o tej samej godzinie. Nie póżniej niż o 23.00.  Pomiędzy 23.00, a 3.00 nad ranem nasz organizm się regeneruje, a co za tym idzie zbiera siły na kolejny dzień pełen niesamowitych wrażeń.Jeżeli nie możesz usnąć nie ma problemu, najważniejsze, że leżysz w łóżku ( bez włączonego telewizora ;). Sen cykliczny to jedna z najważniejszych rzeczy aby przespać noc przed ślubem. Jeżeli jesteś zapominalska zawsze możesz skorzystać z aplikacji na  i phone która zasygnalizuję tobie , że czas iść spać. Przesypiaj minimum 7 max 8 godzin. 

8 wskazówek jak przespać noc przed ślubem

1. Spacer

Codziennie idź na spacer, wystarczy 15 minut na świeżym powietrzu aby dotlenić organizm

2. Klimat

Maksymalnie na godzinę przed snem wywietrz pokój, zasłoń żaluzje, zgaś światło( możesz zapalić świeczki), wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne, które mogłyby cię rozpraszać. Przygotuj swój organizm do snu.

3. Medytacja

Nic tak nie uwalnia stresu jak relaksacyjny trening i nie mam tutaj na myśli wyciskania siódmych potów na siłowni tylko delikatny trening np. joga, medytacja czy pilates. Zabierz koleżankę na zajęcia, nie masz z kim iść? Poćwicz w domu. Proszę podsyłam TUTAJ LINK

4. Stop kofeinie

Kawę z expresu zamień na zbożową, a czekoladę na suszone owoce. Kofeinie i sodzie mówimy stanowczo nie. Pamiętaj, że niektóre herbaty również zawierają kofeinę. Zawsze możesz zastąpić zwykłą herbatę rozgrzewającą herbatą z malin. 

5. Stop używkom

Tak wiem co chcesz powiedzieć, że jedna lampka na sen jest jak złoto, ale niestety tak nie jest. Każdy rodzaj alkoholu powoduje odwodnienie, a naszemu zmęczonemu organizmowi jest to teraz niepotrzebne. Odpuść sobie teraz lampkę. Po weselu wypijesz całą butelkę 😉

6. Wyloguj się

Wyloguj się do życia. Dokładnie tak jak mówię. Wiem, że w dzisiejszych czasach to wielki luksus. Niejeden z nas zasypia z telefonem pod poduszką, ale to nie ma sensu. Wibrujący telefon czy tablet sygnalizuje nam, że mamy być w gotowości, a przecież my chcemy iść spać żeby przespać noc przed ślubem. Nie zapominaj o tym. Niech to będzie twoja motywacja.

7. Zrelaksuj się

Idź na masaż, weź gorącą kąpiel lub ciepły prysznic przed spaniem. Ciepło uspokaja i daje sygnał naszemu organizmowi, że jesteśmy gotowi do snu. Nie zapominaj też o olejku lawendowym, który możesz dodać do kąpieli lub ciepłej herbacie.

8. Prowadź planner ślubny

Nerwy nie pomogą nam w spokojnym śnie, a rozmyślanie czego jeszcze nie zrobiłaś, a powinnaś nic nie da. Zapisz wszystko przed snem w swoim plannerze, a jak coś cię niepokoi poszukaj rozwiązania. Połóż się do łóżka z czystą głową. Jeżeli nie masz jeszcze swojego plannera zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz go w formie pdf do wydrukowania w domu.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *